Roxy ligt behoorlijk onder vuur na de uitzending van De Bondgenoten van donderdagavond. Kijkers van het populaire SBS6-programma hekelen de wijze waarop zij reageerde nadat haar team een proef verloor. Ook klinkt er veel kritiek vanwege de manier waarop Roxy omging met Marlijn.
Jessica wint fitnessproef namens de Gieren
In de proef van donderdag worden de deelnemers van De Bondgenoten onderworpen aan de wall sit, een fitnessoefening waarbij zij zo lang mogelijk moeten blijven staan in een positie van negentig graden met de rug tegen een muur. Elke team mocht één persoon afvaardigen voor de proef.
Namens de Gieren werd Jessica naar voren geschoven, namens de Slangen Salar, namens de Vossen Roland en de Haaien Lisa. Jessica won de proef uiteindelijk met een tijd van 20 minuten en 36 seconden.
Word lid van onze Bondgenoten-community op Facebook!
Roxy hevig geëmotioneerd op bed
Het verlies van de Slangen leidde tot boosheid bij Roxy. Zij beende na het verlies van haar team boos weg richting haar kamer en ging daar huilend op bed liggen. Ze werd getroost door Robert. Later in de uitzending was nog te zien hoe Roxy afgaf op Marlijn.
Kijkers van De Bondgenoten zien een repeterend verhaal bij Roxy: steeds als haar team een proef verloren heeft, reageert ze hevig emotioneel.
“Roxy zit echt in mijn irritatiezone”, schrijft een kijker bijvoorbeeldop X. “Telkens wanneer ze een proef verliezen, moet ze huilen en de rest mag niet juichen. Wat een vervelend kind is dit.”

