Jessica knapt enorm af op haar favoriet in De Bondgenoten: ‘Arrogant!’

- Advertisement -

Jessica is na haar vertrek uit De Bondgenoten geschrokken van de manier waarop nieuwkomer Ricky is verwelkomd in de loods. De winnaar van de 26ste cyclus van het populaire SBS6-programma is in het bijzonder behoorlijk afgeknapt op één van haar favoriete medekandidaten.

Ricky wordt massaal gepest in De Bondgenoten

Jessica maakte samen met twee andere voormalig deelnemers van De Bondgenoten, Marlijn en Lisa, een video met influencer Nick Eshuis. De drie dames praten bijna een uur lang over hun periode in de loods.

Jessica won de 26ste cyclus uiteindelijk en ging er met een geldprijs van 100.000 euro vandoor. Ze versloeg Cynthia in de finale.

Nadat Jessica vertrok uit het programma, traden Ricky, Anouk en Kristie toe tot de loods. Ricky werd vanaf het eerste moment zeer vijandig ontvangen door de overige deelnemers.

- Advertisement -

Onder andere Salar liet meermaals blijken absoluut geen fan te zijn van Ricky. Zo noemde hij Ricky in gesprek met Noah een aantal keer ‘een hele kleine speler’.

- Advertisement -

Jessica schrikt van gedrag Salar tegen Ricky

“Dat vind ik wel een beetje kinderachtig”, zegt Nick over de manier waarop de rest van de loods omgaat met Ricky. “Die jongen is net nieuw binnen en dan ga je met z’n allen…”

Volgens Marlijn zoekt de rest simpelweg een pispaaltje: “Zo doen zij dat. Nu hebben ze mij niet meer en moeten ze iemand anders gaan vinden. Ik hoop echt dat hij z’n mannetje gaat staan en z’n b*k opentrekt.”

“Ik schrok er wel van. Ik schrok ook best wel van Salar”, geeft Jessica aan.

- Advertisement -

“Misschien denken ze nu: oké, er komt een knappe jongen binnen, dat is een bedreiging”, zegt Lisa.

Jessica was aanvankelijk een groot fan van Salar: “Ik vond hem zó sympathiek, hè. Ineens gaat hij helemaal arrogant doen. Hij is een hele kleine speler… Op mensen neerkijken. Dan denk ik: oh…

“Ik denk dat hij gewoon jaloers is, omdat Ricky knap is. Dat denk ik echt”, zegt Nick.

Dat gaat er bij Jessica echter niet in: “Je hoeft toch niet jaloers te zijn op iedereen die een beetje knap is? Dat is toch onzin. Salar is 31, toch? Dan ben je toch volwassen genoeg?”

- Advertisement -

NET BINNEN

Populairste artikelen